Wednesday, April 6, 2011

Kiire, kiire, kiire














Sellel nädalal alustasin siis ametlikult klientide teenindamist.
Ei ole see sugugi nii kerge, paar esimest päeva oli päris kreisi.
Mõne kliendi kõne ja küsimuse peale, oskad ainult maigutada
sest pole aimugi millest selline " kamm " arvutiga võib olla ja
see abiprogramm kust me vastuseid peame otsima on ka suhteliselt
"bullshit" võrreldes selle programmiga mida ma Xboxi toes kasutasin.
Täna läks aga juba päris libedalt ja sain koos mõne kliendiga
õnnelikuks :-D kui probleem lahendatud.

Eks harjume. Tänu ajavahele Soome ja Iirimaa vahel algab mu tööpäev
vahest kell 06.00 ( kohaliku Iiri aja järgi ) soomes on siis kell 08.00
Eestiga on sama ajavahe. Eriti lahe oli kui mu paps helistas
mulle pühapäeva hommikul kell 06.00. Loomulikult ma magasin aga
kui üritasin talle unesegaselt ajavahet selgitada siis ta vist
ei saanudki asjale pihta....Rääkis midagi postkaardist...rohkem
ma ei mäleta :-D

Jaa, täna leidsin ka ainukese teise eestlase sellest ettevõttest üles.
Kusjuures tüdruk istub minust ainult kahe laua kaugusel. Küsisin kõva
häälega, et kus on WIN7 läppar ja alguses ei saanud arugi kui keegi eesti keeles ütles
näe siin laual...kui kohale jõudis siis ajas naerma...kahjuks ei olnud
aega temaga pikemalt suhelda sest kõne kliendiga oli pooleli.
Minust hulga noorem tüdruk tundus olevat.

Ega siin midagi põrutavat toimunud ei ole...praegu pole eriti
rahaga priisata, et kusagil ringi kruisata...peamiselt töö-kodu rutiin.

Nädalavahetusel tegin ikka 3tunniseid jalutuskäike mereääres.
Tirin need loodusvaated siia üles. kevad on siin ammu juba käes, pildistasin
siis kõike, mis õitseb :-D Head kaamerat oleks vaja...siin saaks linnuvaatlejaks
hakata...






1 comment:

  1. See kirju liblikas võtab südame kohe päris hellaks :)
    Edu!

    ReplyDelete