Wednesday, November 3, 2010

Eellugu

Tegin selle blogi, et ülestähendada kuidas mu tööots Korsikal välja kukub ja
et ma pärast reisi ei peaks igaühele oma reisimuljeid eraldi rääkima. Saadan teile
vahepeal lingi oma blogile.

Juba Margiti sünna ajal oli see plaan algstaadiumis. Asi selles, et 30.09.2010 sain
tööjuures koondamisteate ( just nimelt, jälle ! ). Mis muidugi ei olnud katastroof minu jaoks kuna te teate, et ma nagunii otsisin kõrvalt uut töökohta. Ma ei tahtnud Margiti sünnal teemat üles võtta kuna ei tundsin, et ei talu tollel hetkel kaastundeavaldusi ja tegemist oli ikkagi Margiti sünnaga. Sorry, sõbrad!

Pärast selle koondamisteate saamist jooksis juhe tegelikult kokku küll. Ma ei suuda
kuidagi leida seda, mida ma tõeliselt teha tahaks. Ma ei taha jälle kuhugi tööle minna kohta, mis mind õnnelikuks ei tee. Kuradi nõme on olla rahaori! Ma ikkagi tahaksin proovida ise...aga see ei ole selle blogi jutt.

Mingil hetkel tööjuures Delfi Naisteka Foorumit lugedes ( SIC, ma tean aga see on ainuke interneti sait, mis meil tööjuures lubatud lugeda ) nägin töö rubriigi all sellist kuulutust:

Vajame tiimilisa Novembris Korsikale mandariine korjama!
Olen ise kohapeal olnud ja erinevaid korjetöid terve suve teinud, nii et unustage paranoiatsemine :D

Kuulutus on mõeldud rahulikule, stabiilselt positiivse mõttelaadiga inimesele (ehk vingujad siia ei sobi). Füüsiline vorm võiks vähemalt keskmine olla, sest tööpäevad on 8-9 tunnised ja puhkepäev ainult pühapäev - nädalaga harjub ära! Inglise keele oskus on töötaja enda huvides vajalik, prantsuse keele oskus oleks parim. Võib ka mitmekesti tulla, kuni kohti on. Transporti ja toitu kinni ei maksta, aga juba kuu ajalise töö puhul oled selgelt plussis.
Mandariinikorjamist on vähemalt 2 kuud, võimalik, et kuni 4, kui tehtud töö omanikele meeldib. Palk ~105 kr/h, vähem kindlasti mitte; laupäeviti 25% kõrgem. Täistööaeg lepinguga.

Päikest kõigile!

Noooh...igatahes ma pole tükk aega reisida saanud ja kui kõik läheb nii nagu planeeritud siis saab sellelt tööreisilt väikese taskurahaga tagasi tuldud. Otsustasin vastata ja siin ma nüüd olen lennupiletid ostetud ja 05.11.2010 minek. Keda huvitab, hoidke silm peal.

No comments:

Post a Comment