Monday, March 21, 2011

Iirimaa esmamuljed

Koigepealt, kui Iirimaale joudsin vahtis lennujaamas
mulle suurelt vastu silt Aer Lingus. Esimene asi ajas
see mind muigama ja pani motlema, et kas ma ehk ise
pole omale Iirimaa tuleviku valja noidunud...
Nimelt kasutan ma juba aastaid internetis pseudonuumi Aerling.

Kust ma selle aastate eest votsin, ma isegi ei maleta.

Esmamuljed...vasakpoolne liiklus, sellega pole ma varem kokku
puutunud ja olen siiani teed uletades segaduses kuhu poole ma esmalt vaatama
pean. Autojuhid istuvad valelpool...

B&B joudes avastasin, et veesusteem on neil vaga naljakas...neil
on eraldi kraanid kuuma ja kulma vee jaoks...ehk siis vee temperatuuri
reguleerida ei saa. On kas jaakulm voi tulikuum. Vaga kummaline....

Jargmine ullatus oli elektrisusteem...neil on kolme augulised seinapistikud....
Ehk siis oma arvutit ja mobla ei saanud elektrivorku alguses uhendatudki.
Onneks sai kohalikust kaubanduskeskusest adapteri.

Kahjuks jah, B&Bs internetti ei ole seega kirjutan praegu internetikohvikus
ilma tapitahtedeta.

Igatahes B&B hommikusoogilauas sain tuttavaks oma kolleegiga, kes
on parit Rootsist ja nimeks Tobias.
Igatahes uurisin talt, mis plaanid tal eluaseme kohapealt on ja pakkusin
valja, et uurime kahepeale midagi....tal oli vaadanud, et moned
vaiksed ridaelamuboksid uuritakse 500 euroga kuus....Kahepeale oleks
hinnaks 250 eur, mis on jumala normaalne...uhesonaga me otsustasime
koos kahe magamistoaga maja uurida....

Toojuures on esimene paev nuud seljataga ja koik laks nagu olitatult.
Juba andsime avalduse sisse oma PPS numbri ja pangakonto jaoks.
Koik tooandja poolt korraldatud. Vaga haa...Toojuures kuulsin juba,
et uks inimene olevat seal veel eestist tool...Tore kuulda...
Igatahes, hakkab asi ilmet votma....Hurraaaa...

Praeguseks aitab.

1 comment:

  1. Jeez et kõik vingelt edeneb Aer Ling :)Tuult tiibadesse, Sz

    ReplyDelete