Saturday, March 19, 2011

Kuidas ma Iirimaale sattusin

Ja´tkan siis sedasama blogi oma Iirimaa elu kirjeldamiseks kuna
tegelikkuses ongi mandariinid ja Korsika su´u´di selles, et ma
olen nu´u´d Iirimaal.

Korsikal olles sain aru, et ma ei tahagi Eestisse tagasi ja
kui ma Amsterdamis olin siis olin jube kurb kui pidin tirinal
sealt tagasi tulema. Tallinnas o´nnestus ta´nu Siirile kohe
to´o´koht saada ja olles jo´udnud pool kuud uues kohas to´o´tada
sain ko´ne Iiri to´o´vahendusfirmalt, kes pakkus to´o´d Iirimaale.
Otsustasin kandideerida - ja peale konkurssi, mis sisaldas endast
telefoni rollima´nge ja SKYPE intervjuud osutusing valituks.

Eile jo´udsin kohale Shannoni linna ja igasugu nalja on saanud juba....
Aga sellest hiljem, kuna olen praegu internetikohvikus ja ei saa
pikalt kirjutada...

Hoidke silma peal kui tahate, kavatsen siinsest eluolust blogi
pidama hakata...

No comments:

Post a Comment